Gradient AI sponsoruje webinar z praktycznymi wnioskami od ekspertów branżowych
Gradient AI wspiera organizację webinaru, podczas którego specjaliści z branży podzielą się swoim doświadczeniem.
–(BUSINESS WIRE)– #AIinInsurance – Gradient AI:
O czym będzie webinar?
Becker’s Payer Issues organizuje webinar zatytułowany Rola sztucznej inteligencji w kształtowaniu procesów underwritingu w ubezpieczeniach zdrowotnych: sprawdzone metody i wnioski. Podczas wydarzenia eksperci z branży ubezpieczeń zdrowotnych opowiedzą, jak sztuczna inteligencja wpłynęła na ich pracę w obszarze underwritingu. Omówione zostaną tematy takie jak powody wdrożenia AI, kluczowe wnioski z implementacji oraz pozytywne zmiany, jakie wprowadziła ta technologia. Po wprowadzeniu odbędzie się dyskusja panelowa, a na koniec sesja pytań i odpowiedzi. Webinar, sponsorowany przez Gradient AI – wiodącego dostawcę rozwiązań AI dla branży ubezpieczeniowej – jest bezpłatny i stanowi doskonałą okazję do zdobycia praktycznej wiedzy na temat zastosowań sztucznej inteligencji.
Kiedy odbędzie się wydarzenie?
- Wtorek, 6 maja 2025
- Godzina 13:00 ET / 10:00 PT
- Czas trwania: 1 godzina
Kto wystąpi podczas webinaru?
- Matthew Agdish – Wiceprezes ds. Underwritingu, Blue Choice Health Plan
- Nancy Schiel – Wiceprezes ds. Underwritingu, Dział Rynków Komercyjnych, Medica
- Josh Phelps – Starszy Konsultant ds. Rozwiązań, Gradient AI
Dlaczego warto wziąć udział?
- Dowiesz się, jak strategie oparte na AI mogą poprawić dokładność i efektywność wyceny.
- Poznasz sposoby wykorzystania analityki predykcyjnej przez firmy ubezpieczeniowe.
- Otrzymasz informacje o typowych błędach i wnioskach z wczesnych wdrożeń AI.
Gdzie się zarejestrować?
O Gradient AI
Gradient AI to wiodący dostawca sprawdzonych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji dla branży ubezpieczeniowej. Ich technologie pomagają poprawić wskaźniki strat i rentowność dzięki dokładniejszemu przewidywaniu ryzyka w underwritingui i roszczeniach, a także skracają czas wyceny i koszty zarządzania szkodami dzięki automatyzacji. W przeciwieństwie do innych rozwiązań, które korzystają z ograniczonych zbiorów danych, platforma Gradient AI wykorzystuje rozległe źródła informacji, w tym dane dotyczące milionów polis i roszczeń, a także informacje ekonomiczne, zdrowotne, geograficzne i demograficzne. Klientami firmy są znani ubezpieczyciele, MGA, MGU, TPA, grupy ryzyka, PEO oraz duzi pracodawcy samoubezpieczający się. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.gradientai.com lub w mediach społecznościowych: LinkedIn i X.
Kontakt dla mediów
Elyse Familant
Media Relations, Gradient AI
elysef@resultspr.net