Nagradzana integracja umożliwia precyzyjne targetowanie programmatic B2B
Wyróżniona integracja zapewnia jeszcze lepsze targetowanie programmatic B2B z niespotykaną dokładnością
NOWY JORK – Bombora, dostawca danych B2B, otrzymał nagrodę Dick Reed Award za postęp i innowacje w kanale. To wyróżnienie, przyznane również firmie Simpli.fi, docenia pierwsze na rynku rozwiązanie do targetowania kontekstowego opracowane przez Bombora i Simpli.fi.
Nagrody Dick Reed Awards honorują pionierów i innowatorów, którzy rewolucjonizują rynek marketingu B2B. Co roku wyróżnienia trafiają do liderów, którzy prezentują wizjonerskie myślenie, silne partnerstwa i skuteczne rozwiązania poszerzające granice możliwości w marketingu B2B.
Innowacyjne rozwiązanie do targetowania kontekstowego Bombora i Simpli.fi łączy opatentowane dane Company Surge® Intent firmy Bombora z precyzyjną platformą targetowania natywnego Simpli.fi. Dzięki temu marketerzy B2B mogą dotrzeć do docelowych odbiorców w odpowiedni sposób i na dużą skalę. Rozwiązanie, oparte na unikalnej Data Cooperative Bombora, daje reklamodawcom dostęp do ponad 70 segmentów odbiorców pogrupowanych tematycznie, w tym takich obszarów jak „uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja” czy „kryptowaluty”.
„Otrzymanie nagrody Dick Reed Award to kolejne potwierdzenie naszego zaangażowania w rozwój marketingu B2B poprzez dane, analizy i strategiczne współprace” – powiedział Mark Connon, CEO Bombora. „Nasza integracja z Simpli.fi pokazuje, jak rozwiązanie Bombora oparte na danych Intent B2B otwiera nowe możliwości i poprawia wyniki marek oraz agencji, pozwalając dotrzeć do właściwych odbiorców we właściwym czasie i na odpowiednich kanałach”.
O Bombora
Bombora to prawdziwy pionier w dziedzinie danych B2B. Firma łączy ekosystem B2B w unikalnej Data Co-op, skupiającej czołowych wydawców, strony marek i dostawców danych. Wykorzystując zaawansowane modele AI, Bombora tworzy kompleksowy obraz zachowań firm podczas poszukiwań, umożliwiając markom, agencjom i wydawcom identyfikację, zrozumienie i dotarcie do potencjalnych klientów. Bombora oferuje szereg rozwiązań z zakresu Intent, Identity, audiencji B2B i pomiaru kampanii, udostępniając je w niemal każdej platformie MarTech, RevTech, SalesTech i AdTech dla sektora B2B.
Kontakt
Kontakt dla mediów
Brittany Tibaldi / Eva Leaden
516-974-2216 / 207-745-2083
bombora@kcsa.com