Camunda usprawnia procesy biznesowe i poprawia doświadczenia klientów
Camunda to narzędzie do zarządzania procesami, które zwiększa elastyczność biznesową i podnosi jakość obsługi klienta.
BERLIN – Camunda, lider w dziedzinie automatyzacji i koordynacji procesów, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Hapag-Lloyd, jednym z wiodących globalnych przewoźników kontenerowych. Celem partnerstwa jest udoskonalenie opracowanego wewnętrznie systemu FIS (Freight Information System), co ma zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenia klientów.
System FIS to centralna platforma ERP Hapag-Lloyd, która obsługuje wszystkie operacje biznesowe związane z globalnym transportem od drzwi do drzwi, obejmując cały łańcuch dostaw. Camunda zastąpi dotychczasowe rozwiązanie stworzone przez Hapag-Lloyd i zostanie wykorzystana do koordynacji procesów, w tym zadań wymagających udziału ludzi, zarówno w systemie FIS, jak i w powiązanych systemach.
Dzięki Camunda, zespół Hapag-Lloyd może efektywnie wykorzystywać notację BPMN (Business Process Modelling Notation), aby zwiększyć elastyczność biznesową i poprawić współpracę między działem IT a biznesem. W połączeniu z otwartą architekturą Camunda, Hapag-Lloyd zyskuje możliwość automatyzacji procesów biznesowych w różnych systemach, w tym integracji z mikroserwisami, gdzie obecnie wymagane są ręczne działania.
Wdrożenie Camunda wspiera IBA Group, partner technologiczny, który od lat współpracuje z Hapag-Lloyd.
Wypowiedzi przedstawicieli firm
Jan Piekuszewski, kierownik projektu w Hapag-Lloyd, powiedział: „System FIS zapewnia naszym użytkownikom dostęp w czasie rzeczywistym do kluczowych danych niezbędnych do zarządzania operacjami w transporcie kontenerowym. Wybraliśmy Camunda, aby zwiększyć przejrzystość procesów biznesowych i zintegrować te, które wcześniej odbywały się bez wsparcia systemowego. Camunda pozwoli nam na płynną integrację FIS z innymi systemami, ograniczenie korzystania z własnych rozwiązań i redukcję kosztów operacyjnych. Z technicznego punktu widzenia, wersja Camunda, którą hostujemy w chmurze AWS, idealnie wpisuje się w architekturę naszego systemu.”
Frederic Meier, wiceprezes ds. sprzedaży w Camunda, dodał: „Coraz więcej firm traktuje zarządzanie procesami jako fundament skutecznej automatyzacji. Cieszymy się, że możemy współpracować z Hapag-Lloyd, pomagając firmie w dalszym podnoszeniu efektywności operacyjnej dzięki naszemu oprogramowaniu. Z niecierpliwością czekamy na wspólną pracę nad optymalizacją globalnego transportu oraz poprawą wewnętrznej wydajności i elastyczności.”
O Hapag-Lloyd
Hapag-Lloyd to jeden z największych przewoźników kontenerowych na świecie, dysponujący flotą 308 nowoczesnych statków o łącznej pojemności 2,4 mln TEU. W segmencie transportu liniowego firma zatrudnia około 14 000 pracowników i posiada około 400 biur w 140 krajach. Hapag-Lloyd ma dostęp do 3,7 mln TEU, w tym jednej z najnowocześniejszych flot kontenerów chłodniczych. Dzięki 135 liniom żeglugowym na całym świecie zapewnia szybkie i niezawodne połączenia między ponad 600 portami. W segmencie Terminal & Infrastructure firma ma udziały w 21 terminalach w Europie, Ameryce Łacińskiej, USA, Indiach i Afryce Północnej, gdzie około 3000 pracowników świadczy dodatkowe usługi logistyczne.
O Camunda
Camunda pomaga firmom koordynować i automatyzować procesy z udziałem ludzi, systemów i urządzeń, aby przezwyciężać złożoność, zwiększać wydajność i w pełni wykorzystywać potencjał AI. Jej platforma, zaprojektowana z myślą o biznesie i IT, umożliwia wykonywanie procesów na wymaganą skalę, bez kompromisów w zakresie bezpieczeństwa i innowacyjności. Ponad 700 firm, w tym Atlassian, ING i Vodafone, ufa Camunda w zakresie projektowania, koordynacji i automatyzacji kluczowych procesów biznesowych, przyspieszając transformację cyfrową. Więcej informacji na camunda.com.
Kontakt
Alex Crawshaw – Spark Communications
camunda@sparkcomms.co.uk
+44 020 7436 0420