Inkhouse nawiązuje współpracę z wiodącymi firmami zajmującymi się sztuczną inteligencją
WALTHAM, Mass. – Firma Inkhouse, specjalizująca się w strategicznej komunikacji i wspieraniu innowacyjnych przedsiębiorstw, rozpoczęła w pierwszym kwartale 2025 roku nowe zintegrowane programy PR i komunikacji dla sześciu czołowych firm z branży AI:
Te nowe partnerstwa poszerzają portfolio Inkhouse, które już obejmuje takie znane marki technologiczne i AI jak:
Specjalistyczne podejście do komunikacji w branży AI
Nowi klienci potwierdzają skuteczność Inkhouse w tworzeniu strategii komunikacyjnych, które pomagają firmom AI się rozwijać i wyróżniać na rynku. Dzięki połączeniu wiedzy rynkowej i umiejętności storytellingu, Inkhouse pomaga budować zaufanie, wiarygodność i zainteresowanie wśród odbiorców.
Każda z tych firm wnosi unikalny wkład w ekosystem AI:
- Anaconda: Lider w dziedzinie otwartego oprogramowania dla AI i data science.
- Blaize: Specjalista od rozwiązań AI dla urządzeń brzegowych, który zadebiutował na NASDAQ w styczniu.
- Forter: Platforma zapobiegająca oszustwom, wykorzystująca zaawansowane algorytmy AI.
- GetReal Security: Ekspert w wykrywaniu deepfake'ów i weryfikacji cyfrowej treści.
- Pigment: Platforma do planowania biznesowego wspierana przez AI.
- Poolside: Startup rozwijający samodoskonalące się oprogramowanie AI dla inżynierów.
Wypowiedź CEO Inkhouse
"Każda z tych firm robi coś wyjątkowego, a nasze programy komunikacyjne to odzwierciedlają" – powiedział Jason Morris, CEO Inkhouse. "Fakt, że wybrali właśnie nas, świadczy o skuteczności naszej pracy i reputacji. Jesteśmy gotowi pomóc w kształtowaniu przyszłości AI poprzez dopasowane strategie komunikacyjne."
Osiągnięcia i rozwój Inkhouse
Inkhouse współpracuje z wieloma innowacyjnymi firmami, w tym:
Agencja pomogła również ServiceTitan w procesie debiutu na giełdzie w grudniu ubiegłego roku. W tym roku siedmiu klientów Inkhouse znalazło się na liście Najbardziej Innowacyjnych Firm magazynu Fast Company, a Databricks i Snorkel AI trafiły na listę AI 50 Forbesa.
Pomimo wyzwań na rynku technologicznym, Inkhouse odnotował czwarty rok z rzędu organicznego wzrostu w 2024 roku.
O Inkhouse
Inkhouse to agencja komunikacyjna specjalizująca się w wspieraniu innowacyjnych firm z różnych sektorów, w tym AI, technologii klimatycznych, cyberbezpieczeństwa, zdrowia i venture capital. Założona w 2007 roku, obecnie zatrudnia ponad 140 osób w siedmiu głównych miastach USA. W 2023 roku dołączyła do Orchestra – nowej struktury skupiającej specjalistów od komunikacji.
O Orchestra
Orchestra to nowa firma komunikacyjna, która pomaga markom skuteczniej docierać do odbiorców. Zespół liczy ponad 700 specjalistów, a sama organizacja od 2022 roku przejęła dziewięć firm, w tym Inkhouse. Więcej informacji na: www.orchestraco.com.