Jeśli otrzymujesz wiele wiadomości e-mail w swojej skrzynce Gmail, prawdopodobnie niektóre z nich można łatwo rozwiązać, odpowiadając lub wykonując krótkie zadania. Jednak analizowanie całej zawartości wątku e-mail, aby nadążyć za wieloma wątkami, może być bardzo czasochłonne. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji możesz uzyskać proste propozycje działań przed zamknięciem konkretnego e-maila oraz sugerowaną odpowiedź.
Szablon jest szczególnie przydatny, gdy przed odpowiedzią na e-mail musisz wykonać pewne czynności. W takim przypadku możesz po prostu przypisać zadanie konkretnej osobie, poczekać na jego wykonanie, skopiować odpowiedź wygenerowaną przez AI i zamknąć wątek.
Innym dobrym zastosowaniem jest sytuacja, gdy wiele osób pracuje na jednej skrzynce odbiorczej. Automatyzacja może znacznie usprawnić ten proces.
UWAGA: Chat celowo nie ma pamięci. Powinien analizować każdą wiadomość osobno, a nie w kontekście całego wątku. Użycie pamięci mogłoby prowadzić do błędów.
UWAGA2: Możesz dostosować limity w węzłach "Get Unread From Inbox", "Get Starred From Inbox" i "Get Open Tasks", szczególnie jeśli masz problemy z modelem dostosowującym się do struktury wyjściowej.
Ta automatyzacja może być wykorzystana w wielu różnych scenariuszach, usprawniając przepływ pracy i oszczędzając czas. Oto kilka potencjalnych zastosowań:
Z tą automatyzacją możesz zrobić znacznie więcej, w zależności od Twoich potrzeb. Na przykład: