Zmodernizuj swoje kanały Open Line w Bitrix24 dzięki inteligentnemu chatbotowi wykorzystującemu technologię Retrieval-Augmented Generation (RAG), który dostarcza precyzyjne, oparte na dokumentach odpowiedzi na zapytania klientów w czasie rzeczywistym.
Ten workflow jest idealny dla organizacji, które chcą usprawnić obsługę klienta w Bitrix24, oferując zautomatyzowane, oparte na wiedzy odpowiedzi. Oto kluczowe zastosowania:
Automatycznie przetwarza przesłane dokumenty PDF, dzieli je na fragmenty, generuje osadzenia wektorowe dla zrozumienia semantycznego i indeksuje zawartość dla efektywnego wyszukiwania.
Wykorzystuje Google Gemini AI do generowania odpowiedzi w języku naturalnym, konstruuje odpowiedzi na podstawie treści dokumentów, utrzymuje kontekst rozmowy i zapewnia odpowiedzi awaryjne gdy informacja nie jest dostępna.
Przechowuje osadzenia dokumentów w bazie Qdrant, umożliwia wyszukiwanie semantyczne wykraczające poza proste dopasowanie słów kluczowych i pobiera najbardziej relewantne informacje dla każdego zapytania.
Przetwarza przychodzące wiadomości z kanałów Open Line Bitrix24, zarządza uwierzytelnianiem i walidacją bezpieczeństwa oraz kieruje różne typy zdarzeń do odpowiednich handlerów.
Inteligentnie kieruje różne typy zdarzeń w tym nowe wiadomości użytkowników, dołączanie bota do rozmowy, instalację aplikacji i usuwanie bota.
Organizuje przetworzone dokumenty w dedykowanych folderach, śledzi status przetwarzania i utrzymuje metadane dokumentów.
Dostarcza opcje menu dla typowych zapytań użytkowników z możliwością dostosowania i opcją przekierowania do operatora.