Rewolucja w biznesie dzięki współpracy wielu agentów AI Technologia wieloagentowej sztucznej inteligencji już tu jest i gotowa jest radykalnie zmienić sposób, w jaki firmy działają, szukają informacji i podejmują decyzje. Jeśli wiele rąk czyni pracę lżejszą, to wyobraź sobie, co może osiągnąć cała sieć agentów AI. Sztuczna inteligencja już zwiększyła produktywność w różnych branżach, ale […]
Jim Szyperski i rewolucja w opiece psychiatrycznej dzięki danym Jim Szyperski pełni funkcję dyrektora generalnego firmy Acuity Behavioral Health, która wprowadza innowacje w stacjonarnej opiece psychiatrycznej, wykorzystując dane. Firma stworzyła nową kategorię – Behavioral Health Operations Intelligence (BHOI) – opracowaną we współpracy z czołowymi systemami opieki zdrowotnej. Ich platforma, wykorzystująca sztuczną inteligencję i integrację z […]
Nowa funkcja oparta na technologii zmienia sposób zakupów, czyniąc je bardziej spersonalizowanymi i satysfakcjonującymi MILWAUKEE – (BUSINESS WIRE) – Wantable, wiodący w USA detalista oferujący spersonalizowane stylizacje w konkretnych kategoriach, z dumą ogłasza wprowadzenie nowej funkcji: Most Wanted Requests. Ta innowacja pozwala klientom wybrać nawet cztery wymarzone produkty, które są następnie priorytetowo traktowane i rezerwowane […]
Sztuczna inteligencja jako motor rozwoju biznesu Sztuczna inteligencja to już nie tylko eksperymentalna technologia – to narzędzie przyspieszające rozwój firmy i budujące przewagę konkurencyjną. Przedsiębiorstwa, które skutecznie wykorzystują AI, nie tylko automatyzują zadania, ale też podejmują decyzje oparte na danych, zwiększają przychody i odkrywają nowe modele biznesowe. Jednak wiele firm ma problem z wdrożeniem AI […]
Czy przyszłe AI mogą być "świadome"? Czy sztuczna inteligencja w przyszłości będzie w stanie odczuwać świat w sposób podobny do ludzi? Choć nie ma na to mocnych dowodów, firma Anthropic nie wyklucza takiej możliwości. Badania nad "dobrem modeli" W czwartek laboratorium AI ogłosiło rozpoczęcie programu badawczego dotyczącego tzw. "dobra modeli". W jego ramach Anthropic zamierza […]
The Institutes Knowledge Group wyróżnione za wsparcie edukacji w branży ubezpieczeniowej The Institutes Knowledge Group, organizacja pomagająca specjalistom rozwijać kluczowe umiejętności w zarządzaniu ryzykiem i ubezpieczeniach, została doceniona za wyjątkowe zaangażowanie na rzecz SITE, jej członków oraz całej branży RMI. Trzecie wyróżnienie dla The Institutes Knowledge Group MALVERN, Pensylwania – The Institutes Knowledge Group po […]
Aktualizacja zdjęcia w komunikacie prasowym ATLANTA – (BUSINESS WIRE) – Prosimy o zastąpienie zdjęcia w komunikacie prasowym z dnia 23 kwietnia 2025 roku załączonym poprawionym obrazem. Poprawione zdjęcia Treść komunikatu PEACHTREE GROUP OTRZYMAŁO ZATWIERDZENIE USCIS DLA INWESTYCJI EB-5 W HOTEL SPRINGHILL SUITES BY MARRIOTT Firma Peachtree Group („Peachtree”) otrzymała zatwierdzenie I-956F od U.S. Citizenship and […]
Rozwój technologii sztucznej inteligencji i potrzeba efektywnych rozwiązań Wraz z postępem w dziedzinie sztucznej inteligencji (AI), rośnie zapotrzebowanie na wydajne i skalowalne rozwiązania do wnioskowania. Wkrótce proces wnioskowania w AI może stać się nawet ważniejszy niż etap uczenia modeli, ponieważ firmy skupiają się na szybkim uruchamianiu modeli do podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym. Ta zmiana […]
TechCrunch Disrupt 2025 – zgłoś się jako prelegent TechCrunch Disrupt wraca 27-29 października do Moscone West w San Francisco. Zapraszamy liderów opinii, założycieli startupów, inwestorów VC oraz ekspertów technologicznych do zgłaszania się na prelegentów podczas jednego z najbardziej oczekiwanych wydarzeń branżowych. Trwa nabór zgłoszeń na wystąpienia podczas Disrupt 2025, gdzie spotka się ponad 10 000 […]
Rynek transformacji cyfrowej osiągnie wartość 4,6 biliona dolarów do 2030 roku San Francisco, 24 kwietnia 2025 Według najnowszego raportu Grand View Research, Inc., globalny rynek transformacji cyfrowej ma osiągnąć wartość 4 617,78 miliarda dolarów do 2030 roku, przy średniorocznym tempie wzrostu (CAGR) na poziomie 28,5% w latach 2025-2030. Wzrost ten napędzany jest m.in. przez coraz […]
Ile marek może pochwalić się monogramem rozpoznawanym przez ludzi w każdym wieku, który symbolizuje nie tylko samą markę, ale także luksus, status społeczny, dziedzictwo i ekskluzywność? Louis Vuitton nie potrzebuje przedstawiania w świecie luksusowej mody. Marka wykorzystuje swoje kampanie i strategię marketingową jako kluczowe narzędzia do budowania reputacji i utrzymania pozycji lidera w sektorze dóbr […]
IKEA – marka rozpoznawalna na całym świecie IKEA to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek globie – nie tylko ze względu na meble w płaskich opakowaniach, ale także unikalne doświadczenia, które tworzy wokół codziennego życia. Firma zbudowała swoją markę na kulturze, wygodzie i budowaniu relacji, przekształcając zakupy w przestrzenną przygodę, w której ważną rolę odgrywa jedzenie, […]