StandardAero rozszerza ofertę usług dla silników LEAP-1A i LEAP-1B
SCOTTSDALE, Ariz. – StandardAero, wiodący niezależny dostawca usług serwisowych dla silników lotniczych, poszerzył swoją ofertę dotyczącą modeli CFM International LEAP-1A i LEAP-1B o możliwość wynajmu silników. Firma nawiązała współpracę z czołowymi leasingodawcami silników, aby wspierać operatorów samolotów Airbus A320neo (LEAP-1A) i Boeing 737 MAX (LEAP-1B) na całym świecie. Silniki są już dostępne w ramach krótkoterminowych umów leasingowych, co pozwala uniknąć przestojów i zwiększyć efektywność floty podczas prac serwisowych.
StandardAero jako dostawca usług MRO dla silników LEAP
StandardAero działa jako CFM LEAP Premier MRO, będąc pierwszą firmą poza liniami lotniczymi, która podpisała CFM Branded Service Agreement (CBSA) dla modeli LEAP-1A i LEAP-1B w marcu 2023 roku. W zakładzie w San Antonio o powierzchni 810 000 stóp kwadratowych świadczone są zarówno szybkie naprawy (QTSV), jak i kompleksowe remonty (PRSV), wspierane przez stanowiska testowe dostosowane do obu wersji silników.
Wypowiedź przedstawiciela StandardAero
Will Pitcher, Wiceprezes ds. Sprzedaży, Marketingu i Klientów w StandardAero, skomentował: „Cieszymy się, że współpracujemy z wiodącymi firmami leasingowymi, aby poszerzyć naszą ofertę Total Engine Asset Management (TEAM™) dla klientów korzystających z silników LEAP-1A i LEAP-1B. Dzięki leasingowi silników podczas prac serwisowych pomagamy operatorom utrzymać ciągłość operacyjną i minimalizować koszty związane z przestojami.”
Globalny zasięg usług StandardAero
StandardAero świadczy usługi dla silników LEAP-1A i LEAP-1B dla linii lotniczych i zarządców flot w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji Południowej oraz regionie Azji i Pacyfiku. Obejmują one naprawy, remonty, zarządzanie komponentami, testowanie silników, planowanie prac oraz wsparcie w zakresie leasingu – wszystko w ramach kompleksowej oferty TEAM™.
Rozwój możliwości naprawczych i szkolenia
Oprócz rozbudowy mocy serwisowych w San Antonio, StandardAero rozwija również możliwości napraw komponentów silników LEAP poprzez sieć Component Repair Services (CRS) oraz Centrum Rozwoju Napraw. Dotychczas zespół CRS wprowadził ponad 300 specjalistycznych napraw dla tych silników. Ponadto firma szkoli nowych techników LEAP w ramach wewnętrznego programu Aviation Mechanic Training Program w San Antonio.
O CFM International
CFM International, spółka joint venture GE Aerospace i Safran Aircraft Engines, od 1974 roku kształtuje rynek silników lotniczych. Dziś jest wiodącym dostawcą silników dla samolotów wąskokadłubowych, oferując produkty o wysokiej efektywności, niezawodności i niskich kosztach eksploatacji. Firma produkuje silniki LEAP oraz obsługuje floty LEAP i CFM56 dla ponad 600 operatorów na świecie.
Udział w konferencji leasingowej CFM
StandardAero weźmie udział w konferencji leasingowej CFM International, która odbędzie się 20 maja 2025 roku w Budapeszcie na Węgrzech.
O StandardAero
StandardAero to wiodący niezależny dostawca usług serwisowych dla silników lotniczych, obsługujący rynek komercyjny, wojskowy i biznesowy. Oferuje kompleksowe rozwiązania, w tym naprawy, remonty, wsparcie techniczne, zarządzanie flotą i usługi inżynieryjne. Spółka jest notowana na NYSE pod symbolem SARO. Więcej informacji na stronie www.standardaero.com.
Kontakt dla mediów
Alex Youngs
Tel. 1.902.888.4764 (biuro), 1.902.315.4764 (komórka)
Email: alex.youngs@standardaero.com