Nowa funkcja oparta na technologii zmienia sposób zakupów, czyniąc je bardziej spersonalizowanymi i satysfakcjonującymi
MILWAUKEE – (BUSINESS WIRE) – Wantable, wiodący w USA detalista oferujący spersonalizowane stylizacje w konkretnych kategoriach, z dumą ogłasza wprowadzenie nowej funkcji: Most Wanted Requests. Ta innowacja pozwala klientom wybrać nawet cztery wymarzone produkty, które są następnie priorytetowo traktowane i rezerwowane specjalnie dla nich, gwarantując, że ich ulubione propozycje znajdą się w kolejnej przesyłce.
Dzięki własnej technologii i dogłębnej analizie preferencji klientów, Most Wanted Requests podnosi jakość już i tak unikalnych zakupów w Wantable. Funkcja działa jak cyfrowe „superlike”, umożliwiając klientom precyzyjne wskazanie stylistom, jakie ubrania najbardziej im się podobają, aby mogli budować garderobę pełną ukochanych elementów.
„Most Wanted Requests to rozwinięcie naszej funkcji Stream i odpowiedź na problem nadmiaru wyboru w zakupach online” – powiedział Jalem Getz, CEO Wantable. „To kolejny krok w realizacji naszej misji bycia prawdziwym partnerem w stylizacji – dostarczamy klientom radość, gdy otrzymują dokładnie to, czego pragnęli, w połączeniu z ekspercko dobranymi propozycjami od stylisty.”
Efekty mówią same za siebie: klienci korzystający z tej funkcji odnotowali 10% wzrost średniej wartości zamówienia, większą satysfakcję i częstsze korzystanie z The Stream – spersonalizowanego kanału modowego Wantable, który powstał ponad dekadę temu.
Ta nowość potwierdza misję Wantable – upraszczanie i personalizowanie zakupów, dając klientom narzędzia do wyrażania własnego stylu z pewnością siebie.
Więcej o Most Wanted Requests:
- Szybkie rezerwacje: Klienci wybierają cztery „Most Wanted” produkty z The Stream, które są dla nich rezerwowane.
- Intuicyjny interfejs: Na górze The Stream można łatwo sprawdzać i aktualizować preferencje, śledzić rezerwacje i świadomie współpracować ze stylistą.
- Lepsze rekomendacje: The Stream dynamicznie reaguje na wybory klientów, dzięki czemu algorytm i stylistki mogą podejmować trafniejsze decyzje.
Dlaczego to ważne?
Inicjatywa „Most Wanted Requests” realizuje jeden z głównych celów Wantable: tworzenie wyjątkowych chwil dzięki hiperpersonalizacji mody. To ważny krok w realizacji wizji łączenia zaawansowanej technologii, ludzkiej intuicji i przemyślanego UX, aby oferować lepsze propozycje, budować emocjonalne więzi i długotrwałą lojalność klientów.
Więcej o inicjatywach Wantable można znaleźć w Newsroom.
O Wantable
Wantable to lider personalizacji w modzie, oferujący ręcznie dobraną odzież, akcesoria sportowe oraz do snu i ciała na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Każda paczka jest przygotowywana przez ekspertów mody i wspierana innowacjami technologicznymi, aby zapewnić wygodne zakupy w domu. Więcej informacji na wantable.com lub w mediach społecznościowych: Instagram, Facebook, YouTube i Pinterest.
Kontakt
Dla mediów:
Mackenzie Wimmer
Director of Partnerships