Nowe Przestrzenie Merrell i Saucony Wspierają Innowacje i Współpracę
Nowe przestrzenie Merrell i Saucony promują innowacyjność i współpracę
ROCKFORD, Mich. – Wolverine World Wide, Inc. (NYSE: WWW) ogłosiło dziś gruntowną modernizację swojej globalnej siedziby głównej w Rockford w stanie Michigan. Inwestycja jest częścią strategii firmy, która ma na celu unowocześnienie obiektów, skonsolidowanie kluczowych operacji biznesowych oraz przyciągnięcie i zatrzymanie najlepszych talentów dzięki stworzeniu nowych przestrzeni sprzyjających innowacjom i współpracy, a także rozwojowi zespołu i kultury organizacyjnej.
„Naszą firmę napędza nowa wizja: Sprawiaj, by każdy dzień był lepszy – dla naszego zespołu, klientów, konsumentów, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Chris Hufnagel, Prezes i Dyrektor Generalny Wolverine Worldwide. „Wierzymy, że aby tworzyć wyjątkowe, przemyślane, modne i innowacyjne produkty oraz doświadczenia, które poprawiają życie naszych klientów i napędzają wzrost, musimy zapewnić naszym pracownikom doskonałe warunki do wspólnej pracy i osiągania sukcesów.”
Sercem projektu jest kompleksowa modernizacja powierzchni o powierzchni 40 000 stóp kwadratowych, która stanie się nowym domem dla dwóch największych marek firmy – Merrell oraz Saucony, która niedawno została przeniesiona z Bostonu do Rockford.
Przestrzeń ta, wybudowana w 1963 roku, przez kilka dekad służyła jako fabryka obuwia, a w latach 90. została przekształcona w biura. Obecnie znana jako The Factory, charakteryzuje się odsłoniętymi konstrukcjami, betonowymi podłogami, oknami od podłogi do sufitu, 224 stanowiskami pracy, dedykowanymi pomieszczeniami dla produktów i marketingu każdej z marek, 31 salami do współpracy i spotkań, kawiarnią oraz nowoczesną technologią wspierającą projektowanie produktów, marketing i globalną współpracę.
„Jesteśmy dumni, że 142 lata temu nasza firma powstała właśnie w zachodnim Michigan i że Rockford nadal jest naszym domem” – dodał Hufnagel. „The Factory to kolejny dowód naszego zaangażowania w rozwój biznesu i umacnianie więzi z tą społecznością.”
Projekt jest wspierany przez dotację w wysokości 1 miliona dolarów z programu Michigan Business Development Program we współpracy z Michigan Economic Development Center (MEDC) oraz The Right Place, Inc.
„Dzisiejsza inwestycja Wolverine Worldwide podkreśla dziedzictwo branży outdoorowej w naszym stanie. To kolejny przykład skutecznej realizacji strategii gospodarczej ‘Make it in Michigan’, skupiającej się na ludziach, miejscach i projektach” – powiedział Matt McCauley, Wiceprezes ds. Rozwoju Regionalnego w Michigan Economic Development Corporation. „Firma mogła wybrać rozwój w dowolnym miejscu na świecie, a my jesteśmy wdzięczni za ich zaangażowanie w Michigan i wykwalifikowaną siłę roboczą w zachodniej części stanu.”
The Factory to najnowsza modernizacja w ramach 300 000 stóp kwadratowych globalnej siedziby Wolverine Worldwide. Dodatkowe udogodnienia dla pracowników obejmują:
- Dofinansowane przedszkole i centrum edukacji dla dzieci w wieku od 6 tygodni do 5 lat
- Centrum fitness z zajęciami personalnymi i grupowymi prowadzonymi przez certyfikowanych trenerów
- Cztery mile szlaków turystycznych i przyrodniczych na terenie kampusu
- Dofinansowaną stołówkę
- Opiekę nad psami w ciągu dnia
Wideo i zdjęcia nowej przestrzeni można zobaczyć pod adresem: bit.ly/thefactorywww
O WOLVERINE WORLDWIDE
Założona w 1883 roku Wolverine World Wide, Inc. (NYSE: WWW) jest jednym z wiodących na świecie projektantów, dystrybutorów i licencjodawców obuwia i odzieży casualowej, outdoorowej i sportowej, obuwia dziecięcego, roboczego oraz mundurowego. Portfolio firmy obejmuje marki takie jak Merrell®, Saucony®, Sweaty Betty®, Hush Puppies™, Wolverine®, Chaco®, Bates®, HYTEST® i Stride Rite®. Wolverine Worldwide jest również globalnym licencjodawcą obuwia popularnych marek Cat® i Harley-Davidson®. Z siedzibą w Rockford w stanie Michigan od ponad 140 lat, produkty firmy są dostępne u wiodących detalistów w USA i około 170 krajach na świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.wolverineworldwide.com.
Kontakt
Emma Wach, (630) 390-8474